Czas na organizację!


Cześć kochani, dziś mam dla Was post organizacyjny, ponieważ wszystko co związane z blogiem ostatnio mi się rozleciało i nie do końca miałam czas aby to poskładać. Na samym początku chciałam wprowadzić małą zmianę dotyczącą dodawania wpisów na bloga. Posty bżędą się pojawiać co sobotę (ewentualnie niedzielę) w granicach 18. Z racji tego, że mój blog ma wiele kategorii, chciałam się dowiedzieć jakie tematy najbardziej Was interesują, kosmetyka, blogowanie, doskonalenie siebie czy może włosy? Prosiłabym o odpowiedzi w komentarzu. 

Postanowiłam również założyć konto na potrzeby bloga na portalu Ask.fm tylko po to aby być bliżej Was i mieć z Wami większy kontakt oraz Instagrama na potrzeby bloga gdzie będziecie mogli być bliżej mnie i mojego codziennego życia. Będą to zdjęcia, ze szkoły, podróży z niej, czyli czysta codzienność. 

Pojawiła się również aktualizacja zakładki Polecane blogi, w której to ukazała się lista blogów wyłonionych z konkursu. Mam nadzieję, że jest to dla Was coś fajnego, więc gorąco zapraszam!

You May Also Like

30 komentarze

  1. Fajnie że założyłaś aska <3
    super blog , będę wpadała częściej ,3
    pozdrawiam cieplutko <3
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. +1 obserwujący na ASK'u :) fajnie, że zakładasz go na potrzeby bloga, chcąc komunikować się z nami :) PS. Śliczne zdjęcie ;)
    obserwuje i zapraszam do siebie ;)

    julgaspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja stawiam na włosy i ogólnie każdy temat bo są po prostu świetne :)
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz sliczny design bloga!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszymy się, że chcesz być z nami w większym kontakcie:)
    WHAT DO YOU MEAN? - zapraszam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam 1 zdjęcie! <3
    będę do ciebie częściej zaglądał :)

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja najbardziej lubię posty motywacyjne, dają mi dużo pozytywnej energii do działania :)
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że wszystko sobie poukładałaś! W takim razie czekam do soboty!
    Obserwujemy? http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. włosy, zdecydowanie! moje są niestety w opłakanym stanie ostatnimi czasy...
    pozdrawiam :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia na asku!

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    Na moim blogu trwa konkurs blogowy "TOP 5"

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi każda z tych kategorii się podoba :D też ostatnio założyłam ask'a

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie,że zakładasz aska i instagrama na potrzeby bloga :)
    Na twoim blogu chciałabym poczytać posty o kosmetykach, ciekawych przemyśleniach i różnych poradach!
    http://www.everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w wytrwaniu w organizacji:)

    Miłego dnia! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. z milą chęcią przeczytałabym post o włosach :)

    w wolnej chwili gorąco zapraszam do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. To fajnie,ze chcesz mieć lepszy kontakt z nami, oczywiście zaobserwowałam :3

    http://loanliz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Włosy, koniecznie WŁOSY! xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia i design bloga :)
    Mam nadzieję, że wpadniesz na mojego bloga. Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. ile informacji *.* blogowy ask i insta to super pomysł :D
    co do tematyki to doskonalenie siebie wydaje mi się być super kategorią, przydatną każdemu :D
    3maj się ;*
    stylowana100latka.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące :) !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogę się doczekać! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super ze robisz tego typu posty. Bardzo przydatne, wszystko jest przejzyste i jasne. Zakladki super i wszystkie tematy mi pasuja wiec mozna robic co tydzirn cos innego. Powodzenia, buziaki!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja jakos nie umiem sie przekonac do aska :D Bardzo dziekuje za dodanie mnie do listy blogow polecanych! :*
    Jedyne co to nie dziala mi karta i kiedy wciskam polecane blogi pokazuje mi, ze strona nie istnieje no ale to pewnie jakis blad ;)

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  24. ja uwielbiam outfity :D też kiedyś zastanawiałam się nad askiem ale jednak rezygnuję, za dużo złego wyrządziła ta strona innym ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjęcie! <3
    zapraszam do nas http://www.nadiaandlaura.blogspot.de/
    jeśli ci się spodoba zaobserwuj, chętnie się odwdzięczymy.

    OdpowiedzUsuń